dilluns, 18 de juny del 2012

LO BODA

La setmana passsada va ser la despedida de soltera d'una amiga. Jo no vaig poder anar, però no hem vaig poder estar de participar en el regal, ja que li vam fer un recull de collage i pàgines on tothom li dedicava alguna cosa. A mi em van encarregar fer la portada, jejeje, i també vam fer amb la meva germana la seva pàgina de dins. Aquests van ser els resultats:

La portada:




Una de les pàgines interiors:


Em va dir que li va agradar moltissim. De fet ella ja ha fet algun taller de scrap i li encanta. Mica en mica l'anirem engantxant!!jejejej

3 comentaris:

  1. Una preciositat!. M'encanta el vel del maniquí!

    Petons!


    Charo

    ResponElimina
  2. Divinissim!!!!! el vel aquest és la clau!!! jejejej Estic molt contenta que ja siguis a casa!!!!

    ResponElimina
  3. La portada és espectacular! Com diu la Jana aquest tul dóna el punt!
    A casa? Hi ha novetats?
    Petons. Sílvia

    ResponElimina