dissabte, 16 de febrer del 2013

Premis

Tinc aquesta entrada que fa temps que vull escriure. Varios blogs em van fer l'hornor d'otorgar-me un premi. Son premis semblants i em sap greu no haver-ho agraït abans però sincerament tinc els blogs una mica oblidats, ( no tinc masssa temps per veure'ls). Promet'ho posar-me al dia perquè segur que heu fet coses xulíssimes.
Bé al que anàvem, vull agraïr als següents blogs els premis que em van fer i no dubteu en passar a veure les fantàstiques coses que fan:
La Sara de amb papers i fils:

La Jana de simplement moments:
La Gina de ginamandarina:

La Carme de Fer de paper:


Tots els premis demanàven que ho agraïsis (encara que sigui una mica tard)jejeje que expliquessis algunes coses sobre tu, i que otorgessis el premi a algun blog poc conegut.
En aquest cas aprofito per donar-li el premi i destacar el blog que ha fet una amiga fa poquet i que ja està super enganxada al scrap. Apa Meri, és per tu.
Mireu el seu blog: Fes-ho tu fes scrap està feta una super scrapera.

I respecte a mi...seré breu.
M'agrada ser optimista perquè al pas que anem crec que és de les poques coses que em serviran a la vida. Sóc extravertida, m'encanta xerrar i passar-m'ho bé. I respecte al scrap que haig de dir... m'encanta i sempre li agraïré a la Jana que em descobrís aquest món. Tinc una nena de 8 mesos que no em deixa fer el mateix d'abans, però sempre intento treure un ratet. (es pot, no patiu...encara que sigui tard...jeje)
Ara enteneu perquè he dit que seré breu i que hagi trigat a agraïr el premi no?

Bé moltíssimes  gràcies i petonets

1 comentari:

  1. Ja ho saps... quan arribi el meu moment.... TU SERAS el meu EXEMPLE a SEGUIR!!!!!

    ResponElimina