dimarts, 16 d’abril del 2013

Records bateig!!

El cap de setmana passat van batejar el meu nebot, i jo com a bona padrina vaig voler fer un regal especial, i com no algo de scrap. Total que li vaig dir a la meva germana que no partís que jo m'encarregava dels detalls, si ho arribo a saber....quina feinada!!!
Però el resultat emb va encantar. D'entrada la idea era fer unes galetes amb forma iq ue poses el seu nom, embolicades i amb alguna etiqueta....Però pensant pensant vaig dir, i perquè no posar-les dins un pot decorat!!
Doncs bé uns quants pots de nutella (que no me'ls he menjat tots jo, jejejej) i paper decorat i aquí teniu el resultat.




I aquestes eren les galetes que anaven dins.
Espero que us serveixi d'idea.

2 comentaris:

  1. ooohhhh.... quina cosa mes bonica.... i ja ho pots dir ja.... quina feinada.... pero es una monada.... segur que la teva germana va queda encantada i tota la família també amb aquest detall tan original....
    Petons....

    ResponElimina
  2. T'han quedat uns pots preciosos! Aquests dies més d'una està fent treballs per als nebots, jajja, jo per la comunió del meu. Les galetes tenen molt bona pinta! Petons.

    ResponElimina