diumenge, 20 d’abril del 2014

Llibretes embaràs!!

Baby boom i més baby boom!!
M'encanta quan les meves amigues em diuen que estan embarassades i quin millor regal que una super llibreta per ajudar-les a organitzar-se?? Totes tenen el mateix sistema i organització, i sembla que resulta prou útil. Al menys segons la meva experiència, jejeje. Les faig en funció del que em va anar bé a mi.

Aquí teniu la primera que va ser per la Jana de simplementmoments. Ara ja està disfrutant del seu Aleix. Felicitats Jana!!! Té un nen preciós. No dubteu en entrar al seu blog a felicitar-la!




La següent va ser per una amiga que està a punt de donar a llum.




I aquesta última se la va fer una amiga quan va venir a casa. La veritat es que és una scrapera en potència encara que no ho vol reconèixer, jejejje.




1 comentari: